Main

Pirkšanas noteikumiem

Pirkšanas nosacījumi

Lai izslēgtu nevajadzīgas kavēšanās un domstarpības pirkuma līguma noslēgšanas gaitā, lūdzu iepazīties un akceptēt zemāk pievienotos svarīgākos SIA "4mebeles", vienotais reģ.Nr. 40203043057 (turpmāk tekstā - 4mebeles.lv) piedāvāto preču iegādes noteikumus.

Tā kā  4mebeles.lv  piedāvātās preces pārdošana notiek ar internetā izvietota piedāvājuma starpniecību, saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma (PTAL) 10. pantu, šādā gadījumā, pircējam veicot pasūtījumu, starp pircēju un pārdevēju tiek slēgts Distances līgums.

Noformēt pasūtījumu ir iespējams interneta vietnē 4mebeles.lv , mobilajā lietotnē, veikalos: Krasta 86, Rīgā, vai pa telefonu 25448822.

4mebeles.lv  visas preču cenas ir norādītas, ieskaitot Pievienotās vērtības nodokli 21%. Piedāvātās cenas ir spēkā laika posmā, kas norādīts pie preces. Preču piegādes pakalpojuma izmaksas nav iekļautas norādītajā preces cenā.

Par pasūtīto preci un izvēlēto piegādes pakalpojumu var norēķināties izmantojot bankas pārskaitījumu vai līzinga kompānijas pakalpojumus, iespējams arī norēķins preces saņemšanas brīdī skaidrā naudā vai ar norēķinu karti (tikai klientu apkalpošanas centrā Krasta 86, Rīgā ).

Veicot pasūtījumu, ir nepieciešams norādīt e-pasta adresi, lai klientam varētu būt atsūtītas instrukcijas, rēķins-pavadzīme u.c. nepieciešamā dokumentācija.

Pasūtot preci piedāvājam izvēlēties vienu no trim preces saņemšanas veidiem: bezmaksas – pasūtītā prece tiek saņemta klientu apkalpošanas centrā Krasta 86, Rīgā, ekonomiskā piegāde – pasūtītā prece tiek saņemta pakomātā pie kāda no Latvijas lielākajiem tirdzniecības centriem, Latvijas Pasta nodaļās vai degvielas uzpildes stacijās Circle K, komforta piegāde – kurjeru firma piegādā pasūtīto preci norādītajā adresē. Visos gadījumos preces piegādes laiks tiek saskaņots pasūtījuma noformēšanas laikā. Gadījumā, ja tiek pasūtītas vairākas preces ar piegādi, klients var saņemt visas preces kopā vai arī pa daļām.

Pasūtīto preci nepieciešams saņemt trīs darba dienu laikā no brīža, kad  4mebeles.lv  paziņoja, ka pasūtījums sagatavots saņemšanai.

Preces lietošanas instrukcija pēc preces saņemšanas tiek nosūtīta klientam uz e-pastu. Gadījumā, ja klientam ir nepieciešama preces lietošanas instrukcija izdrukātā veidā, lūdzam sazināties ar mums pa e-pastu: info@4mebeles.lv vai pa tālruni +371 25448822.

Pirms sākt iegādāto preci izmantot, lūdzu rūpīgi izlasīt preces lietošanas instrukciju un preci lietot tikai saskaņā ar tās ražotāja norādījumiem, atbilstoši preces īpašībām un paredzētajiem lietošanas mērķiem.

Ja pārdomājāt un nolēmāt atteikties no pirkuma, Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likums (PTAL) un reglamentējošie Ministru Kabineta Noteikumi Nr.255 "Noteikumi par distances līgumu" (MK Noteikumi Nr. 255) nosaka, ka pircējam ir tiesības atkāpties no līguma 14 kalendāro dienu laikā un atdot interneta veikalā iegādāto preci atpakaļ pārdevējam. PTAL 12. panta 6. daļa nosaka, ka atsakoties no pirkuma Distances līguma gadījumā "patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā". Iesakām saglabāt preces oriģinālo iepakojumu, lai realizējot atteikuma tiesības saskaņā ar Distances līguma noteikumiem, prece netiktu ārēji mehāniski bojāta. Lai vienotos par preces atdošanu atpakaļ, lūdzam aizpildīt Atteikuma veidlapu un sazināties ar mums pa e-pastu: info@4mebeles.lv vai pa tālruni: +371 25448822, norādot pasūtījuma numuru un datumu. Jūs varat atgriezt preci, nogādājot to Krasta 86 (preces līdz 30 kg).

Sūdzību un ārpustiesas strīdu izskatīšanas kārtība.
Sūdzību par preču pieejamību vai kvalitāti lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz elektroniskā pasta adresi info@4mebeles.lv vai rakstveidā, nosūtot uz adresi Krasta 86, Rīga. Sūdzība tiks izskatīta 7 darba dienu laikā no sūdzības saņemšanas dienas, atbildi nosūtot uz sūdzībā norādīto saziņas adresi. 
Ja sūdzība tiks atzīta par nepamatotu un Jūs sūdzības atzīšanai par nepamatotu nepiekritīsiet, Jums ir tiesības izmantot normatīvajos aktos noteiktās alternatīvo strīdu risināšanas iespējas, iesniedzot preces pārdevējam rakstveida iesniegumu par ārpustiesas strīda risināšanu, norādot:

- vārdu, uzvārdu, kontaktinformāciju;

- iesnieguma iesniegšanas datumu;

- strīda būtību, prasījumus un to pamatojumu.
Informācija par ārpustiesas strīdu risināšanas iespējām un ārpustiesas strīdu risinātājiem:

- www.ptac.gov.lv/lv/content/stridu-risinasanas-process

- www.ptac.gov.lv/lv/content/arpustiesas-pateretaju-stridu-risinataju-datubaze

Ja preces lietošanas laikā precei ir radušās tehniska rakstura problēmas, preces servisa apkalpošana tiks veikta saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma (PTAL) normām. Preces servisa apkalpošanas laiks ir norādīts tās aprakstā. Veicot pirkumu, kopā ar preci pircējam tiek izsniegta elektroniskā pavadzīme, kurā ir noradīta informācija par konkreto preču servisa apkalpošanu. Pavadzīme tiek sagatavota elektroniski un ir derīga bez paraksta. Pirkuma dokumenti ir spēkā tikai tad, ja tajos pareizi un skaidri norādīts: preces modelis, sērijas numurs, pārdošanas datums. Pirkuma dokumentos aizliegts izdarīt jebkādas izmaiņas, dzēst vai pārrakstīt tajos norādītos datus - šādā gadījumā servisa dokumenti tiks atzīti pār spēkā neesošiem.Atgādinām, ka patērētājiem 24 mēnešu laikā no preces piegādes dienas ir likumā noteiktas tiesības pieteikt prasījumu par līguma noteikumiem neatbilstošu preci.

Atgādinām, ka PTAL normas neattiecas uz gadījumiem, kad preci iegādājas juridiskas personas.

Ievērojot Latvijas Republikas likumdošanas normas, SIA 4mebeles saglabā ar pircējiem noslēgtos pirkuma līgumus grāmatvedības kārtošanai nepieciešamajā apjomā, līgumus, kuri tiek slēgti ar līzinga kompānijām, saglabā attiecīgās līzinga kompānijas.

Mārketinga aktivitātes:
16.1. 4mebeles var brīvi iniciēt dažādas mārketingas aktivitātes, t.sk. lojalitātes programmas.

17. Ja Jūs vēlaties atteikties no jaunumu saņemšanas e-pastā, sms:

17.2. e-pasta beigās spiediet uz "Atteikties no 220.lv jaunumu un īpašo piedāvājumu saņemšanas" - izmaiņas sistēmā notiek 24 stundu laikā.

17.3. sūtiet mums ziņu uz info@4mebeles.lv - izmaiņas sistēmā notiek 24 stundu laikā.

17.4 Ja esat 4mebeles.lv reģistrēts lietotājs, bet kādu iemeslu dēļ vēlaties dzēst savu profilu, lūdzu rakstiet uz info@4mebeles.lv

18. Interneta veikals 4mebeles.lv patur tiesības neapkalpot pasūtījumu, ja interneta veikalam neizdodas sazināties ar klientu pa viņa noradīto tālruņa nummuru vai e-pastu.

19. Ja izvēlaties apmaksāt pasūtījumu ar bankas maksājumu karti, lūdzam pirms apmaksas iepazīties ar Jūsu bankas kartes dienas maksājumu limitiem.

Lejuplādēt lapas PDF versiju var šeit..

Jautājumu gadījumā var zvanīt 25448822 vai rakstīt uz e-pastu: info@4mebeles.lv

Offer of the week

Ercolano

€ 502

Buy

SALE !

%
VISIT THE SECTION OF SHARES!

Actual actions and proposals for the purchase of furniture. Buy more profitable!

WATCH THE ACTIONS